Ми живемо у світі, в якому на нас з усіх боків ллються потоки різноманітної інформації, в тому числі рекламної. І тому часто люди намагаються, ледь почувши рекламу, абстрагуватися, не вникати в її зміст. У цій ситуації фірмам і компаніям, які зацікавлені в просуванні своїх товарів чи послуг, треба прикласти чимало зусиль, щоб знайти таких фахівців з реклами, які зуміють крізь весь цей рекламно-інформаційний хаос прорватися до нашої свідомості та закріпити там саме ваше повідомлення.
Головний принцип успішної реклами, і зовнішньої реклами зокрема, – це привернути увагу, бути відміченим, виділитися на загальному фоні. Успішне рекламне повідомлення повинне мати воістину унікальні властивості. Якщо мова йде про зовнішню рекламу, то унікальним має бути дизайн. Фахівці з рекламного дизайну повинні, в залежності від поставленого замовником завдання, вибрати оптимальний варіант для кожного окремого випадку. Сенс і характер рекламного повідомлення, його потенційна цільова аудиторія, специфіка рекламного носія та ще багато інших факторів впливають на вибір дизайнером засобів, за допомогою яких він буде створювати свій шедевр.
Проте, практика роботи з зовнішньою рекламою показує, що дизайнери не завжди звертають увагу на специфіку носія. В такому випадку реклама не спрацьовує, і у клієнта виникає недовіра до реклами взагалі. Неякісно, непрофесійно зроблена реклама може знизити рівень продажів продукту чи послуг, тому необхідно ретельно і зважено підходити до питання майбутньої рекламної кампанії та вибору рекламного агентства, якому ви довірите таку важливу справу. Як зробити зовнішню рекламу успішним інструментом для досягнення ваших бізнесових цілей?
Дизайн реклами відіграє головну роль у просуванні вашої компанії чи торгової марки на ринку. Гарний, яскравий та інформативний дизайн дозволить вам привернути увагу потенційних клієнтів до вашої компанії, товару чи послуги, а правильно подана інформація – зрозуміти її і запам’ятати.
З самого початку треба визначити завдання реклами (що є її метою), місце і вид носія (мається на увазі місце розташування, розмір та відстань до клієнта, а також тематика, яка буде рекламуватися).
правила створення ефективної реклами
Зовнішню рекламу застосовують з єдиною метою: збільшити продажі, заявити про себе. Для досягнення цієї мети дизайнер намагається враховувати різні особливості та тонкощі, такі, як цілісність стилю, сумісність використовуваних в рекламі елементів, гармонійне поєднання кольорової гами, шрифтів і так далі.
Поширена думка про те, що будь-яка реклама так чи інакше підвищує рівень продажів, є хибною. Непрофесійно зроблена реклама може спрацювати проти вас і стати антирекламою. Тому варто звертатися до фахівців. Дизайнери нашого рекламного агентства врахують усі ваші побажання, перед початком робіт з розробки проекту ми з вами зможемо обговорити всі деталі майбутньої роботи, продумати загальну концепцію, розробити ескіз чи макет дизайну вашої зовнішньої реклами.
Основою фірмового стилю компанії є логотип або товарний знак – оригінальне поєднання фірмових кольорів, шрифтів і назви. Логотип втілює ідею компанії, є її візитівкою.
Логотип – це головний візуальний елемент стилю фірми, символ вашої компанії, який робить її впізнаваною серед інших компаній, виражений в ексклюзивному зображенні і колірному вирішенні. Майстерність і креативність дизайнера, який розробляє лого компанії, повинні бути направлені на те, щоб створений ним знак був достатньо простим для сприйняття і при цьому гранично зрозумілим. Саме в цій простоті і полягає цінність логотипа!
Вивіска являє собою об’ємну чи пласку конструкцію, розміщену на фасаді будівлі, і відіграє роль візитівки підприємства. На ній бачимо назву бренда і/або інформацію про основний вид діяльності (в залежності від поставленої мети).
Розробка макета вивіски складається з широкого спектра різноманітних факторів, без врахування яких неможливо отримати оригінальну та ефективну вивіску. Головними критеріями, які потрібно брати до уваги для створення ефективного дизайну, є:
Така вивіска насамперед підкреслює статус вашого бізнесу, його престижність. Тут важливо правильно вибрати шрифт, який відповідає стилю і роду діяльності вашої компанії (веселий – для магазину дитячих товарів, легкий, ажурний – для салонів краси, строгий – для юридичних компаній і так далі). Він повинен бути зручним для прочитання і запам’ятовуватися, варто уникати складних для сприйняття і надто чудернацьких шрифтів. Уникати варто також дуже тонких засічок і переходів, бо їх важко роздивитися здалеку. Та водночас він не повинен бути й надто простим. Колір напису також повинен гармоніювати зі стилем компанії та фоном фасаду, на якому він буде розміщений.
Насамперед необхідно врахувати те, що лайтбокс у ввімкненому та вимкненому режимах має різний вигляд. Вночі яскраве світіння лайтбокса «розмиває» неяскраві кольори і неконтрастні переходи. Тому колірне вирішення повинне бути яскравим, а поєднання кольорів – контрастним.
Є кілька варіантів використання вітрин з рекламною метою:
Головне, на що важливо звернути увагу, це те, що автомобільна реклама зазвичай сприймається під час руху авто, і оскільки часу для сприйняття та запам’ятовування інформації зовсім мало, то головним дієвим принципом у цьому випадку є мінімалізм. Тільки одна головна картинка, стисле рекламне повідомлення і мінімум контактної інформації.
Дизайн рекамы на авто обязательно надо делать на фотографии самого автомобиля, что поможет избежать попадания важных элементов на такие места как логотип авто, ручки дверей, номерной знак и другие места автомобиля где быть важной информации крайне не желательно, также обязательно учитывайте неровности, молдинги, переходы метала и стекла и другие неровные места автомобиля. Не всегда информация на них будет смотреться правильно и точно, а также может сильно увеличить стоимость проекта.
Залежить від мети, яку ви прагнете досягти, використовуючи цей вид реклами.
Виставка – це те місце, де збираються всі ваші конкуренти, і перевагу матиме той, хто яскравіше та оригінальніше зможе заявити про себе. Коротше кажучи, вирізниться на фоні всіх інших. Для досягнення цієї мети дизайнер повинен задіяти і свою креативність, і майстерність.
Це комплексне завдання, яке включає в себе цілу низку вищезазначених правил та рекомендацій, які зібрані в один цілісний блок. Дизайнерське рішення залежить від поставленого замовником завдання і роду діяльності його бізнесу.
Індустрія реклами розширюється і вдосконалюється стрімкими темпами. Розмаїття її засобів змушує задуматися при виборі рекламних пропозицій. Ринок пропонує таку велику кількість різноманітних рішень при створенні носіїв зовнішньої реклами, що їх перерахувати, мабуть, неможливо. Тому найкращим вашим рішенням у цій ситуації буде – звернутися до професіоналів. Наша компанія готова надати вам якісні послуги і завжди прагне якомога повніше врахувати і виконати всі побажання замовника.
Насамперед треба зазначити, що наша компанія дотримується продуманої і зваженої цінової політики. Вартість дизайнерських послуг – поняття дуже широке, ціна формується з кількох складових. Все дуже індивідуально і залежить від ваших побажань та вимог. Більшість нескладних дизайн-проектів ми робимо за відносно невелику ціну, а у випадку замовлення більшої кількості проектів чи замовлень на велику суму, застосовуємо систему знижок і бонусів. Телефонуйте, ставте завдання – ми все обговоримо, і наші фахівці зроблять все від нас залежне, щоб задовольнити ваші запити.
З будь-яких питань ви можете звернутися до наших менеджерів за телефонами або в чаті. Замовлення відправляйте на пошту, що вказана в контактах.