Розробка дизайну і фірмового стилю

дизайн зовнішньої реклами

Ми живемо у світі, в якому на нас з усіх боків ллються потоки різноманітної інформації, в тому числі рекламної. І тому часто люди намагаються, ледь почувши рекламу, абстрагуватися, не вникати в її зміст. У цій ситуації фірмам і компаніям, які зацікавлені в просуванні своїх товарів чи послуг, треба прикласти чимало зусиль, щоб знайти таких фахівців з реклами, які зуміють крізь весь цей рекламно-інформаційний хаос прорватися до нашої свідомості та закріпити там саме ваше повідомлення.

Головний принцип успішної реклами, і зовнішньої реклами зокрема, – це привернути увагу, бути відміченим, виділитися на загальному фоні. Успішне рекламне повідомлення повинне мати воістину унікальні властивості. Якщо мова йде про зовнішню рекламу, то унікальним має бути дизайн. Фахівці з рекламного дизайну повинні, в залежності від поставленого замовником завдання, вибрати оптимальний варіант для кожного окремого випадку. Сенс і характер рекламного повідомлення, його потенційна цільова аудиторія, специфіка рекламного носія та ще багато інших факторів впливають на вибір дизайнером засобів, за допомогою яких він буде створювати свій шедевр.

Проте, практика роботи з зовнішньою рекламою показує, що дизайнери не завжди звертають увагу на специфіку носія. В такому випадку реклама не спрацьовує, і у клієнта виникає недовіра до реклами взагалі. Неякісно, непрофесійно зроблена реклама може знизити рівень продажів продукту чи послуг, тому необхідно ретельно і зважено підходити до питання майбутньої рекламної кампанії та вибору рекламного агентства, якому ви довірите таку важливу справу. Як зробити зовнішню рекламу успішним інструментом для досягнення ваших бізнесових цілей?

Дизайн реклами відіграє головну роль у просуванні вашої компанії чи торгової марки на ринку. Гарний, яскравий та інформативний дизайн дозволить вам привернути увагу потенційних клієнтів до вашої компанії, товару чи послуги, а правильно подана інформація – зрозуміти її і запам’ятати.

З самого початку треба визначити завдання реклами (що є її метою), місце і вид носія (мається на увазі місце розташування, розмір та відстань до клієнта, а також тематика, яка буде рекламуватися).

Яким повинен бути дизайн зовнішньої реклами?

правила створення ефективної реклами

  • 1. Оригінальний дизайн. Добре, якщо вивіска буде нестандартної форми або є креативного дизайну. Вона приверне більше уваги, одразу запам’ятається. Однак, треба не перестаратися, щоб не викликати зворотну реакцію і не відлякати споживачів надмірною сміливістю і незвичністю. Дизайн реклами повинен доносити головну ідею, викликати приємні емоції і нести позитивний настрій.
  • 2. Примітність. Примітна – означає більш ефективна. І для досягнення цієї мети треба задіяти такі засоби, як контраст та доречне колірне вирішення. Наприклад, щоб зробити вивіску більш примітною, потрібно використати контрастні кольори шрифту і фону.
  • 3. Ефективна ілюстрація і/або заголовок (слоган). Вдало підібрана картинка, так само як і лаконічний текст, також здатні привернути потенційних клієнтів.

Зовнішню рекламу застосовують з єдиною метою: збільшити продажі, заявити про себе. Для досягнення цієї мети дизайнер намагається враховувати різні особливості та тонкощі, такі, як цілісність стилю, сумісність використовуваних в рекламі елементів, гармонійне поєднання кольорової гами, шрифтів і так далі.

Є кілька напрямків в дизайні зовнішньої реклами:

  • дизайн рекламного характеру, коли ви рекламуєте свій товар або послугу (ціла наука, яка дозволяє на підсвідомому рівні викликати у відвідувача бажання здійснити покупку чи замовити послугу);
  • дизайн іміджевого характеру, коли рекламується сама компанія або бренд (акцент робиться на назві та бренді підприємства);
  • дизайн вказівний/направляючий, коли ви хочете показати правильний напрям до розташування вашої компанії за допомогою зовнішньої реклами (особливий акцент тут робиться на навігації (стрілками) та зазначенні відстаней).

Всі ці напрямки зовнішньої реклами вимагають спеціального підходу при розробці дизайну.

  • Принцип мінімалізму: краще менше, але якісніше. Інформація повинна бути контрастною, по можливості стислою, достатньо примітною, коротше кажучи, зрозумілою і читабельною. В іншому випадку ви втратите значну частину потенційних клієнтів, якщо вони не зможуть зрозуміти, що саме ви намагалися їм сповістити, або ж де саме можна придбати рекламований товар чи замовити послугу.
  • Cкільки часу? - Далі наше з вами завдання – зрозуміти, скільки часу є у читача на сприймання інформації, і вміло скористатися цим часом наповну. Тому що у кожного рекламного носія (в залежності від місця його розташування) є певні специфічні відмінності. Наприклад, дизайн реклами, яку планують розміщати на рухомих носіях та автотранспорті, буде відрізнятися від реклами того самого товару, але на рекламному носієві, що встановлений вздовж дороги, коли рухається споживач.
  • - Розстановка головних акцентів. Графічний дизайн зовнішньої реклами не повинен бути перевантажений зображеннями чи текстом. Щоб не розпорошувати увагу покупця, не стомлювати його. Мета, до якої повинен прагнути дизайнер – це зробити рекламу такою, щоб вона з легкістю читалася і сприймалася людьми. І для цього важливо використовувати в дизайні мінімальну кількість елементів. Зазвичай 70% площі відводять під основну інформацію, а решту – під допоміжну.
  • Використання правильного контенту. Весь арсенал зображувальних засобів, тексту, форми, розміру зовнішньої реклами повинен працювати на те, щоб зачепити підсвідомість і активізувати механізм асоціацій. Якщо ви торгуєте піцою, то ваша реклама повинна усім своїм виглядом викликати апетит, це допоможе вам продавати більше, ніж в тому випадку, якби ви не використовували цей принцип.

Поширена думка про те, що будь-яка реклама так чи інакше підвищує рівень продажів, є хибною. Непрофесійно зроблена реклама може спрацювати проти вас і стати антирекламою. Тому варто звертатися до фахівців. Дизайнери нашого рекламного агентства врахують усі ваші побажання, перед початком робіт з розробки проекту ми з вами зможемо обговорити всі деталі майбутньої роботи, продумати загальну концепцію, розробити ескіз чи макет дизайну вашої зовнішньої реклами.

Особливості та види дизайну зовнішньої реклами:

Розробка логотипа.

розробка логотипу для заводу вікон

Логотип заводу вікон

  • Дизайн логотипу для заводу по виробництву вікон
Розробка логотипу для будівельної компанії

Логотип будівельної компанії

  • Розробка логотипу для будівельної компанії
Розробка логотипу салону вікон

Логотип салону вікон

  • Розробка логотипу для салону з продажу віконного профілю

Основою фірмового стилю компанії є логотип або товарний знак – оригінальне поєднання фірмових кольорів, шрифтів і назви. Логотип втілює ідею компанії, є її візитівкою.

Логотип – це головний візуальний елемент стилю фірми, символ вашої компанії, який робить її впізнаваною серед інших компаній, виражений в ексклюзивному зображенні і колірному вирішенні. Майстерність і креативність дизайнера, який розробляє лого компанії, повинні бути направлені на те, щоб створений ним знак був достатньо простим для сприйняття і при цьому гранично зрозумілим. Саме в цій простоті і полягає цінність логотипа!

Дизайн рекламної вивіски.

Вивіска на мийку

Вивіска на мийку

  • Дизайн логотипу та вивіски на автомийку
Вивіска на фітнес клуб

Вивіска на фітнес клуб

  • Дизайн вивіски для фітнес клубу
Вивіска салону вікон

Вивіска салону вікон

  • Дизайн логотипу та вивіски для салону по продажу вікон

Вивіска являє собою об’ємну чи пласку конструкцію, розміщену на фасаді будівлі, і відіграє роль візитівки підприємства. На ній бачимо назву бренда і/або інформацію про основний вид діяльності (в залежності від поставленої мети).

Розробка макета вивіски складається з широкого спектра різноманітних факторів, без врахування яких неможливо отримати оригінальну та ефективну вивіску. Головними критеріями, які потрібно брати до уваги для створення ефективного дизайну, є:

  • архітектурні особливості споруди і стиль вхідної групи (вивіска повинна гармонійно вписуватися в загальний вигляд будівлі, але водночас не «загубитися» в ньому, а залишитися примітною);
  • розмір вивіски, стилістика, колірна палітра рекламного повідомлення;
  • створення ефективного підсвічування (якщо офіс працює в темну пору доби);
  • місце розташування об’єкта (можливість прочитати цю інформацію з потрібної відстані);
  • у випадку наявності на фасаді вивісок інших фірм-конкурентів ефектно виокреміть вашу вивіску.

Об’ємні літери.

Вивіска на косметологію

Вивіска косметологія

  • Дизайн логотипу та вивіски на косметологію
Вивіска на банк

Вывеска банка

  • Темні літери на світлій стіні краще виділяти контур ажуром
Вивіска диски

Вивіска диски

  • Контрастні і великі літери добре видно здалеку

Така вивіска насамперед підкреслює статус вашого бізнесу, його престижність. Тут важливо правильно вибрати шрифт, який відповідає стилю і роду діяльності вашої компанії (веселий – для магазину дитячих товарів, легкий, ажурний – для салонів краси, строгий – для юридичних компаній і так далі). Він повинен бути зручним для прочитання і запам’ятовуватися, варто уникати складних для сприйняття і надто чудернацьких шрифтів. Уникати варто також дуже тонких засічок і переходів, бо їх важко роздивитися здалеку. Та водночас він не повинен бути й надто простим. Колір напису також повинен гармоніювати зі стилем компанії та фоном фасаду, на якому він буде розміщений.

Дизайн світлової реклами.

Вивіска адвокат

Світловий короб

  • Лайтбокс з об'ємними, акриловими літерами
Вивіска на кафе

Фігурний лайтбокс

  • Дизайн світлової вивіски для кафе спорт
лайтбокс квіти

лайтбокс квіти

  • Дизайн лайтбоксу для магазину квітів

Насамперед необхідно врахувати те, що лайтбокс у ввімкненому та вимкненому режимах має різний вигляд. Вночі яскраве світіння лайтбокса «розмиває» неяскраві кольори і неконтрастні переходи. Тому колірне вирішення повинне бути яскравим, а поєднання кольорів – контрастним.

Дизайн реклами на вітринах.

вітрина магазин одягу

Магазин одягу

  • Комплексний дизайн вхідної групи для магазину одягу
реклама для напівфабрикатів

Напівфабрикати

  • Оформлення вітрин для магазину напівфабрикатів
Знижки, розпродаж на вікна

Знижки, розпродаж

  • Варіант, оформлення знижок

Є кілька варіантів використання вітрин з рекламною метою:

  • привернення уваги, формування зацікавленості та бажання зайти. За рахунок правильно підібраних візуальних засобів, тексту, кольорів створюється дизайн, який повинен викликати у відвідувача приємні асоціації, хороший настрій і спонукає завітати у ваш заклад. А це й сприятиме збільшенню продажів чи попиту на ваші послуги;
  • інформування про товарний асортимент, акції та знижки. Тут акцентується увага безпосередньо на факті знижки чи акції. Досягається це за рахунок розміру напису, продуманого вибору шрифтового виконання, оригінальності подачі, вдалого поєднання кольорів;
  • акцентування уваги на приналежності до певного товарного знака.

Дизайн реклами на автотранспорті

Брендування авто

Брендування авто

  • Дизайн реклами корпоративного транспорту
Брендування авто

Асфальтування

  • Розробка дизайну на автомобіль, асфальтування
Брендування авто

Реклама на авто

  • Розробка дизайну на вантажний транспорт

Головне, на що важливо звернути увагу, це те, що автомобільна реклама зазвичай сприймається під час руху авто, і оскільки часу для сприйняття та запам’ятовування інформації зовсім мало, то головним дієвим принципом у цьому випадку є мінімалізм. Тільки одна головна картинка, стисле рекламне повідомлення і мінімум контактної інформації.

Дизайн рекамы на авто обязательно надо делать на фотографии самого автомобиля, что поможет избежать попадания важных элементов на такие места как логотип авто, ручки дверей, номерной знак и другие места автомобиля где быть важной информации крайне не желательно, также обязательно учитывайте неровности, молдинги, переходы метала и стекла и другие неровные места автомобиля. Не всегда информация на них будет смотреться правильно и точно, а также может сильно увеличить стоимость проекта.

Дизайн штендера.

Штендер на манікюр

Штендер на манікюр

  • Дизайн штендера манікюрного салону
Дизайн штендера

Дизайн штендера

  • Дизайн штендера - варіанти
штендер для  клініки

Перелік послуг

  • Навігація та перелік послуг для клініки

Залежить від мети, яку ви прагнете досягти, використовуючи цей вид реклами.

  • навігація? – тоді штендер використовується для того, щоб вказати напрямок до вашого бізнесу. Робиться яскраве текстове чи графічне повідомлення, тісно пов’язане з вашим бізнесом, щоб зацікавити саме вашого покупця, на другому плані розміщується навігаційна складова: стрілка, адреса, телефон;
  • - перелік товарів та послуг? – і в цьому випадку знову – мінімалізм, зазначаємо лише найголовніше. Більшість товарів та послуг можна сформулювати двома-трьома словами. Навряд чи хто-небудь буде зупинятися, щоб почитати довгий список. Інформація повинна сприйматися, як кажуть, «на льоту».

Дизайн виставкового обладнання.

Виставка – це те місце, де збираються всі ваші конкуренти, і перевагу матиме той, хто яскравіше та оригінальніше зможе заявити про себе. Коротше кажучи, вирізниться на фоні всіх інших. Для досягнення цієї мети дизайнер повинен задіяти і свою креативність, і майстерність.

Дизайн вхідної групи

Це комплексне завдання, яке включає в себе цілу низку вищезазначених правил та рекомендацій, які зібрані в один цілісний блок. Дизайнерське рішення залежить від поставленого замовником завдання і роду діяльності його бізнесу.

Вартість дизайну зовнішньої реклами.

дизайн наружной рекламы

Індустрія реклами розширюється і вдосконалюється стрімкими темпами. Розмаїття її засобів змушує задуматися при виборі рекламних пропозицій. Ринок пропонує таку велику кількість різноманітних рішень при створенні носіїв зовнішньої реклами, що їх перерахувати, мабуть, неможливо. Тому найкращим вашим рішенням у цій ситуації буде – звернутися до професіоналів. Наша компанія готова надати вам якісні послуги і завжди прагне якомога повніше врахувати і виконати всі побажання замовника.

При цьому вона буде:
  • привертати увагу;
  • притягувати погляди (завдяки використанню різних візуальних секретів;
  • примітною і легкою для читання;
  • передавати конкретне повідомлення;
  • показувати чітку вигоду від придбання вашого товару.

Насамперед треба зазначити, що наша компанія дотримується продуманої і зваженої цінової політики. Вартість дизайнерських послуг – поняття дуже широке, ціна формується з кількох складових. Все дуже індивідуально і залежить від ваших побажань та вимог. Більшість нескладних дизайн-проектів ми робимо за відносно невелику ціну, а у випадку замовлення більшої кількості проектів чи замовлень на велику суму, застосовуємо систему знижок і бонусів. Телефонуйте, ставте завдання – ми все обговоримо, і наші фахівці зроблять все від нас залежне, щоб задовольнити ваші запити.

З будь-яких питань ви можете звернутися до наших менеджерів за телефонами або в чаті. Замовлення відправляйте на пошту, що вказана в контактах.