Будь-який проект починається саме з проекту. Головні його складові - це дизайн і вартість. Усі хочуть дуже красиво і як можна дешевше. Але, на жаль, естетична вивіска, що прослужить не один рік, має вартість якраз трохи вище середнього. Принцип дуже простий: якісні матеріали, послуги дизайнерів і професійне виробництво вимагають більшої оплати праці. На вивісці краще не економити, оскільки це ваше «обличчя», а «зустрічають по одягу». І в кафе з гарним, яскравим дизайном підуть набагато охочіше, ніж в заклад з непоказним оформленням. Знову-таки якісний виріб прослужить набагато довше, що в підсумку компенсує початкові вкладення.
Рекламні вивіски відрізняються не тільки за ціною, яка залежить від матеріалів і якості збірки, але і за типом.
Список продукції на вхідну групу відсортований від дешевого до більш дорогих виробів.
Цей тип має дуже широкий спектр застосування - фотографії їжі, кави, напоїв. Текст може бути виконаний у вигляді слоганів, акцій, меню. Усе це при грамотному використанні гідно прикрасить ваш заклад і привабить додаткових клієнтів. Адже фото їжі викликають апетит, напої приваблюють в спеку, а кава - взимку. Акції добре стимулюють фінансовою стороною.
Дуже гарно підходять для закладів, які працюють в денний час або в місцях з гарною освітленістю. Торгові центри, криті павільйони, освітлені ринки та ін. Коштують несвітлові вивіски набагато дешевше своїх світлових аналогів.
Економ-варіант - банер, натягнутий на дерев'яний або металевий каркас. Це хороший вибір для тимчасових рішень (на 1-2 роки). Більш довгострокова вивіска робиться з алюмінієвого композиту. Має дорожчу ціну і вигляд. Пластикові вироби можна використовувати тільки всередині приміщення, оскільки вони бояться нагріву сонячними променями.
Така світлова реклама для кафе ефективна в нічний час, бо має внутрішнє підсвічування. Як правило, це короба або фігурні вироби. Можливе використання двосторонніх торцевих вивісок. Матеріал - акрил, ПВХ. Трішки дорожчі лайтбокси з алюмінієвого композиту. (докладніше...)
Як правило, це найдорожче рішення. Можливі, як світлові, так і не світлові варіанти. Принцип вибору дуже простий: світлові ефективні тільки вночі, а вдень і в світлих приміщеннях їх використання недоцільне. Об'ємні букви дуже красиві і ефектні, вигідно підкреслять ваш стиль, але коштують дорожче всіх інших рішень.
Є три основні позиції: вивіска, вікна, рекламне панно на стіни.
На вивіску найчастіше наносять назву та вид діяльності, наприклад, «Кафе Хвилинка».
На що варто звернути увагу?
Панно на стіни та вікна рекомендовано використовувати для реклами асортименту, меню, акцій. Особливо ефективні й видовищні великі, смачні картинки їжі, кави і т.д.
Загальні рекомендації з дизайну вивіски зводяться до того, що дизайн повинен бути красивий, стильний. Чим більше креативу, тим більше він буде незабутнім. При цьому дотримуйтеся принципу - чим простіше, тим краще. Щоб обрати поверхню для розміщення вивіски, походіть навкруги вашого закладу, подивіться, де ходять люди і їздять машини, щоб зрозуміти, в якому ракурсі ваша зовнішня реклама буде мати найбільш вигідний вигляд і буде максимально помітна.
Спеціально для вас ми зробили невелику добірку зразків вивісок кафе з усього світу, щоб ви могли подивитися на можливі варіанти і при бажанні підібрати щось схоже для себе.
З будь-яких питань ви можете звернутися до наших менеджерів - за телефонами або в чаті. Замовлення відправляйте на пошту, вказану в контактах. Щоб замовити вивіску або просто проконсультуватися, телефонуйте 067 245-46-49.