Ви володієте бізнесом і власним автомобілем? Але є сумніви, чи варто його використовувати для реклами. Звісно, дуже дорогий автомобіль, напевно, для цього не годиться. А ось звичайна машина і особливо корпоративний транспорт, дуже навіть може підняти ваші продажі й залучити додаткові замовлення.
Будь-який автомобіль використовується для пересування, доставки вантажу, товару та ін. Значить, як мінімум кілька годин знаходиться в дорозі. У цей час всі, хто бачить ваш транспорт (водії, пасажири, перехожі) можуть стати вашими потенційними клієнтами. Так чому б не використовувати машину, як рекламний майданчик? Це ж просто величезне охоплення всіх верств населення протягом дня. Що вже говорити про транспорт, який знаходиться в дорозі постійно.
Брендування вашого автомобіля - дуже вигідне рекламне вкладення, що буде на вас працювати, як мінімум 2-3 роки (термін експлуатації не найдорожчої плівки).
Mersedes vito. Брендування автомобіля для архітектурного бюро. Друк з ламінуванням. Плівка averi 800.
Асфальтування
Caddy Wolksvagen. Рекламне оформлення для компанії з будівництва доріг. Плівка MPI і Oracal 751.
Брендування авто для таксі
Плівка Oracak 751, перший шар помаранчевий, потім плотерна порізка чорного.
Брендування автомобіля
Mitsubishi, плівка Oracal 641 - плотерна порізка.
Наклейка тигра на авто
Аплікація автомобільної плівки на Mitsubishi lancer.
Охоронна компанія
Start Security брендування автомобіля для служби охорони
Логотип компанії на авто
Розміщення логотипу на авто компанії. Плівка Oracal 751.
Брендування автомобіля
Повне обклеювання автомобіля плівкою з друком.
Кран-маніпулятор
Вантажний Iveco, реклама на спецтехніку.
Ландшафтний дизайн
Брендування автомобіля для компанії з ландшафтного дизайну.
Реклама на Fiat
Рекламне оформлення кавомобіля - плівка під друк Avery MPI 1900.
Послуги адвоката
Невелика реклама нотаріальних та адвокатських послуг на авто.
Цікава інформація
Типи плівок на автомобіль
Фотографії, що бачите тут, підібрані спеціально, щоб ви могли зорієнтуватися у всьому різноманітті використання реклами для брендування вашого транспорту.
Вінілова плівка
Стандартне і недороге рішення (в залежності від обраного типу плівки). Це білий вініл зі сольвентним друком і подальшою ламінацією прозорою плівкою цієї ж серії. Друк необхідний для нанесення потрібного малюнка, а ламінація - для захисту від фізичного впливу, тієї ж мийки, наприклад.
(Фото)
Є кілька типів плівки і кожна з них призначена для певних цілей.
Дешева китайська плівка. Не застосовувати ні в якому разі! Різниця в ціні досить незначна, а термін служби менший на рік-два. До того ж її демонтаж дуже проблематичний. І залишається багато клею. Одним словом, гроші на вітер.
Мономірна каландрована плівка - продукція відомих брендів: oracal, avery, ritrama. Оптимальна для рівних поверхонь. Термін служби - 1-3 роки.
Полімерна каландрована плівка. Для рівних і злегка вигнутих поверхонь. Термін служби - 3-5 років.
Лита плівка - використовується для брендування нерівних місць автомобіля, поглиблень виступів, а також для поклейки всієї машини. Дана плівка має головну властивість - вона легко розтягується, але після зберігає початкову структуру. Важливою характеристикою є ступінь розтягування. Вона вказується в характеристиках і варіюється в межах від 30 до 250%.
Інші плівки
Аплікаційні плівки. (Фото)
Серія кольорових плівок, з яких вирізають текст і нескладні графічні елементи. За типом і терміном експлуатації аналогічні вище описаним.
Перфорована плівка. (Фото)
Плівка для друку з перфорацією, що дозволяє зберегти видимість зсередини автосалону. Як правило, клеїться на вікна.
Ну і звісно ж, при бажанні всі типи плівок можна об'єднувати в один проект.
(Фото)
Брендування автомобіля для компанії з продажу віконного профілю.
Mersedes
Смуги і текст, срібло Avary 500 + друк на оракал 640 з ламінуванням.
Кондитерська
Вінілова плівка з друком і ламінацією, обрізка по контуру.
Еко спа-курорт
Текст oracal 751, сова УФ-друк на прозорій плівці з подальшою обрізкою по контуру.
Reno logan
У рекламі треба показувати ваші сильні сторони і переваги.
Ford courier
Брендування авто під магазин з продажу дисків і коліс.
Нова Пошта
Брендування автомобіля для служби доставки "Нова пошта".
Кавомобіль
Брендування автомобіля Fiat Doblo для продажу кави.
Асфальтування
Оформлення автомобіля Reno Kengo для компанії з ремонту доріг та асфальтування.
Еко дизайн
Daewoo Matiz - оформлення для екологічної лабораторії, аплікація Oracal в 2 кольори, на вікна друк на перфоплівці.
Аскона - реклама матрацу.
Друк на оракалі з подальшою ламінацією для кузова вантажного автомобіля.
Цікава інформація
Дизайн для брендування авто
Отже, тепер про найголовніше. Адже саме дизайн визначає, наскільки ефективно буде працювати ваша реклама.
Дизайн, звісно, в першу чергу - це стиль. Графічні елементи, текст, логотип, ваші контакти повинні мати красивий вигляд, гармонійне розташування і виконання в потрібній кольоровій гаммі, щоб очей не відірвати. Ваших і вашого клієнта.
Усе це і повинно бути головним завданням дизайнера. Але є невеликий нюанс: дизайнер - не технолог і не маркетолог, на жаль. І він може не знати деяких тонкощів брендування автомобіля. Наприклад, який краще вибрати розмір тексту, як підібрати потрібний зміст картинки, які місця на автомобілі невдалі для реклами. Звісно, просто супер, якщо ви велика компанія і у вас є свій маркетолог. Ну, а для всіх інших рекомендації нижче.
Отже, перше питання, яку поверхню на автомобілі ви хочете використовувати для брендування.
Найефективніша площа за часом перебування в полі зору і за кількістю зорових контактів - це задня частина авто. (Фото) Найчастіше використовується заднє скло, але можна задіяти і всю поверхню. Логотипи та знаки автомобіля, щоб не заважали, можна демонтувати, а потім приклеїти поверх плівки. Звісно, в більш зручному місці. (Докладніше тут Наклейки на заднє скло автомобіля)
Друге місце за ефективністю - бічна сторона. Більш пріоритетна права, оскільки звернена в сторону перехожих, але краще задіяти обидві. Менша кількість контактів з лишком окупається більшою площею. Що дозволяє збільшити розмір вашої реклами і відповідно відстань, з якої її буде видно.
Інші поверхні: капот і дах (Фото) - специфічні. Капот практично неробоча частина, можна розмістити хіба що логотип. Дах варто використовувати, якщо ваш автомобіль часто і довго стоїть під вікнами багатоповерхівок.
І найефективніший спосіб - брендування всієї поверхні авто. (Фото) Ціна, звісно, кусається, оскільки потрібно використовувати найдорожчу плівку і витрати матеріалу доволі великі. Але результат перевищить всі очікування - таке авто одразу впадає в поле зору й чудово запам'ятовується.
Комбінована реклама, на вікні плівка з перфорацією, решта вініл ri jet.
Брендування мопеда
Оформлення мопеда для служби доставки їжі і піци.
Реклама на Opel Vivaro
Брендування автомобілів компанії по ремонту доріг та асфальтування.
Тент з печаткою на причіп
Банерна тканина (тент) ПВХ 600 гр. на м. Друк УФ-чорнилами в два шари.
Реклама на Таврію
Нехитрий дизайн для ковбасного цеху.
Reno Trafic
Логотип, назва виду діяльності, картинка і контакти - все, що потрібно для гарної реклами на авто.
Цікава інформація
Поради дизайнера
Малювати дизайн необхідно поверх фотографії або ескізу автомобіля. Це дозволить, по-перше, відразу побачити, де краще розмістити той чи інший елемент, а також наперед оцінити кінцевий результат. Тобто, візуалізацію готової поклейки.
По-друге, ви заздалегідь можете бачити підводне каміння: нерівності, переходи, стики між дверима, логотипи автомобіля, бензобак, двірник та ін. Елементи, які при неправильному підході можуть з'явитися в найбільш неприємному місці (наприклад, на зображенні обличчя або логотипі).
Слід розуміти, який тип плівки ви плануєте використовувати, і уникати, наприклад, нерівностей і поглиблень. Особливо якщо у вас в проекті недорога мономірна плівка. Взагалі, заходячи на поглиблення та інші нерівності, треба враховувати, як це в підсумку позначиться на зображенні. Мається на увазі втрата читабельності й інші відхилення.
Уникайте дрібного і нечитабельного шрифту, картинок. Автомобіль - об'єкт, що рухається, внаслідок чого він знаходиться в полі зору недовго і до того ж в русі. Тому в клієнта буде мало часу на читання і запам'ятовування інформації. Так що мінімалізм в змісті й максималізм в розмірі.