Ефективна реклама на колесах

Ви володієте бізнесом і власним автомобілем? Але є сумніви, чи варто його використовувати для реклами. Звісно, дуже дорогий автомобіль, напевно, для цього не годиться. А ось звичайна машина і особливо корпоративний транспорт, дуже навіть може підняти ваші продажі й залучити додаткові замовлення.

Будь-який автомобіль використовується для пересування, доставки вантажу, товару та ін. Значить, як мінімум кілька годин знаходиться в дорозі. У цей час всі, хто бачить ваш транспорт (водії, пасажири, перехожі) можуть стати вашими потенційними клієнтами. Так чому б не використовувати машину, як рекламний майданчик? Це ж просто величезне охоплення всіх верств населення протягом дня. Що вже говорити про транспорт, який знаходиться в дорозі постійно.

Брендування вашого автомобіля - дуже вигідне рекламне вкладення, що буде на вас працювати, як мінімум 2-3 роки (термін експлуатації не найдорожчої плівки).

Продовження нижче ... (класифікація плівок)

Брендування автомобіля Mersedes vito
Pollio
  • Mersedes vito. Брендування автомобіля для архітектурного бюро. Друк з ламінуванням. Плівка averi 800.
Брендування автомобіля Caddy Wolksvagen.
Асфальтування
  • Caddy Wolksvagen. Рекламне оформлення для компанії з будівництва доріг. Плівка MPI і Oracal 751.
Брендування авто для таксі
Брендування авто для таксі
  • Плівка Oracak 751, перший шар помаранчевий, потім плотерна порізка чорного.
Брендирование автомобиля Mitsubishi
Брендування автомобіля
  • Mitsubishi, плівка Oracal 641 - плотерна порізка.
Наклейка тигра на авто
Наклейка тигра на авто
  • Аплікація автомобільної плівки на Mitsubishi lancer.
Брендування авто для охоронної компанії
Охоронна компанія
  • Start Security брендування автомобіля для служби охорони
Логотип компанії на авто
Логотип компанії на авто
  • Розміщення логотипу на авто компанії. Плівка Oracal 751.
Брендування автомобіля
Брендування автомобіля
  • Повне обклеювання автомобіля плівкою з друком.
Брендирование спец техники
Кран-маніпулятор
  • Вантажний Iveco, реклама на спецтехніку.
Брендування авто, ландшафтний дизайн
Ландшафтний дизайн
  • Брендування автомобіля для компанії з ландшафтного дизайну.
Рекламне оформлення кавомобіля
Реклама на Fiat
  • Рекламне оформлення кавомобіля - плівка під друк Avery MPI 1900.
Брендирование автомобиля для адвоката и нотариуса
Послуги адвоката
  • Невелика реклама нотаріальних та адвокатських послуг на авто.

Типи плівок на автомобіль

Фотографії, що бачите тут, підібрані спеціально, щоб ви могли зорієнтуватися у всьому різноманітті використання реклами для брендування вашого транспорту.

Вінілова плівка

Стандартне і недороге рішення (в залежності від обраного типу плівки). Це білий вініл зі сольвентним друком і подальшою ламінацією прозорою плівкою цієї ж серії. Друк необхідний для нанесення потрібного малюнка, а ламінація - для захисту від фізичного впливу, тієї ж мийки, наприклад. (Фото)

Є кілька типів плівки і кожна з них призначена для певних цілей.

  • Дешева китайська плівка. Не застосовувати ні в якому разі! Різниця в ціні досить незначна, а термін служби менший на рік-два. До того ж її демонтаж дуже проблематичний. І залишається багато клею. Одним словом, гроші на вітер.
  • Мономірна каландрована плівка - продукція відомих брендів: oracal, avery, ritrama. Оптимальна для рівних поверхонь. Термін служби - 1-3 роки.
  • Полімерна каландрована плівка. Для рівних і злегка вигнутих поверхонь. Термін служби - 3-5 років.
  • Лита плівка - використовується для брендування нерівних місць автомобіля, поглиблень виступів, а також для поклейки всієї машини. Дана плівка має головну властивість - вона легко розтягується, але після зберігає початкову структуру. Важливою характеристикою є ступінь розтягування. Вона вказується в характеристиках і варіюється в межах від 30 до 250%.

Інші плівки

  • Аплікаційні плівки. (Фото) Серія кольорових плівок, з яких вирізають текст і нескладні графічні елементи. За типом і терміном експлуатації аналогічні вище описаним.
  • Перфорована плівка. (Фото) Плівка для друку з перфорацією, що дозволяє зберегти видимість зсередини автосалону. Як правило, клеїться на вікна.

Ну і звісно ж, при бажанні всі типи плівок можна об'єднувати в один проект. (Фото)

Продовження нижче ... (дизайн)

Брендування автомобіля   Lanos Pick-up
Lanos Pick-up
  • Оформлення авто під рекламу сонячних батарей.
Брендування автомобіля   Lanos cargo
Lanos cargo
  • Брендування автомобіля для компанії з продажу віконного профілю.
брендування вантажного Mercedes
Mersedes
  • Смуги і текст, срібло Avary 500 + друк на оракал 640 з ламінуванням.
Брендування авто під кондитерську
Кондитерська
  • Вінілова плівка з друком і ламінацією, обрізка по контуру.
брендування авто для зони відпочинку
Еко спа-курорт
  • Текст oracal 751, сова УФ-друк на прозорій плівці з подальшою обрізкою по контуру.
Брендування  Reno logan
Reno logan
  • У рекламі треба показувати ваші сильні сторони і переваги.
Брендування Ford courier
Ford courier
  • Брендування авто під магазин з продажу дисків і коліс.
Брендування авто для нової пошти
Нова Пошта
  • Брендування автомобіля для служби доставки "Нова пошта".
Кавомобіль
Кавомобіль
  • Брендування автомобіля Fiat Doblo для продажу кави.
Брендування авто, асфальтування
Асфальтування
  • Оформлення автомобіля Reno Kengo для компанії з ремонту доріг та асфальтування.
Брендування авто Daewoo Matiz
Еко дизайн
  • Daewoo Matiz - оформлення для екологічної лабораторії, аплікація Oracal в 2 кольори, на вікна друк на перфоплівці.
Брендування кузова вантажного автомобіля
Аскона - реклама матрацу.
  • Друк на оракалі з подальшою ламінацією для кузова вантажного автомобіля.

Дизайн для брендування авто

Отже, тепер про найголовніше. Адже саме дизайн визначає, наскільки ефективно буде працювати ваша реклама.

Дизайн, звісно, в першу чергу - це стиль. Графічні елементи, текст, логотип, ваші контакти повинні мати красивий вигляд, гармонійне розташування і виконання в потрібній кольоровій гаммі, щоб очей не відірвати. Ваших і вашого клієнта.

Усе це і повинно бути головним завданням дизайнера. Але є невеликий нюанс: дизайнер - не технолог і не маркетолог, на жаль. І він може не знати деяких тонкощів брендування автомобіля. Наприклад, який краще вибрати розмір тексту, як підібрати потрібний зміст картинки, які місця на автомобілі невдалі для реклами. Звісно, просто супер, якщо ви велика компанія і у вас є свій маркетолог. Ну, а для всіх інших рекомендації нижче.

Продовження нижче ... (Поверхня, куди клеїти?)

брендування вантажного авто
Iveco Daily
  • Вантажне авто, реклама кованих елементів. Аплікація Oracal 641.
брендування вантажного авто
Iveco Daily - вид ззаду
  • Якщо є нерівності на кузові, краще клеїти рекламу окремими елементами.
брендування Fiat Doblo
Fiat Doblo
  • Комбінована наклейка, вініл з друком Ri-Jet і аплікація Oracal 751.
Брендування кабіни вантажного авто
Кабіна вантажівки
  • Наклейка на кабіну газелі, друк з ламінуванням, плівка ORAJET.
Брендування Volkswagen Caddy
Volkswagen Caddy
  • Брендування автомобіля для газової компанії.
Брендування Ford Transit
Ford Transit
  • Брендування автомобіля для продажу акумуляторного інструменту Metabo.
Реклама на Ford Transit
Газпік
  • Реклама газової компанії на вантажному Ford Transit.
Брендування Volkswagen Caddy
Асфальтування
  • Оформлення авто для компанії з будівництва доріг.
Брендування  Opel Movano
Opel Movano
  • Рекламна наклейка на автомобіль для доставки води.
Брендування  Ford Transit
Ford Transit
  • Брендування автомобіля для СТО.
Брендування Volkswagen Caddy
Volkswagen Caddy (пиріжок)
  • Комбінована реклама, друк з ламінуванням + порізка oracal 641.
Наклейка на двері кабіни авто
Будівельна компанія
  • Бортовий Mersedes, брендування рекламою дверей кабіни.

Поверхня. Куди клеїти??

Отже, перше питання, яку поверхню на автомобілі ви хочете використовувати для брендування.

Найефективніша площа за часом перебування в полі зору і за кількістю зорових контактів - це задня частина авто. (Фото) Найчастіше використовується заднє скло, але можна задіяти і всю поверхню. Логотипи та знаки автомобіля, щоб не заважали, можна демонтувати, а потім приклеїти поверх плівки. Звісно, в більш зручному місці. (Докладніше тут Наклейки на заднє скло автомобіля)

Друге місце за ефективністю - бічна сторона. Більш пріоритетна права, оскільки звернена в сторону перехожих, але краще задіяти обидві. Менша кількість контактів з лишком окупається більшою площею. Що дозволяє збільшити розмір вашої реклами і відповідно відстань, з якої її буде видно.

Інші поверхні: капот і дах (Фото) - специфічні. Капот практично неробоча частина, можна розмістити хіба що логотип. Дах варто використовувати, якщо ваш автомобіль часто і довго стоїть під вікнами багатоповерхівок.

І найефективніший спосіб - брендування всієї поверхні авто. (Фото) Ціна, звісно, кусається, оскільки потрібно використовувати найдорожчу плівку і витрати матеріалу доволі великі. Але результат перевищить всі очікування - таке авто одразу впадає в поле зору й чудово запам'ятовується.

Продовження нижче ... (поради дизайнерові)

Реклама на Volkswagen Caddy
Volkswagen Caddy
  • Асфальтування, поєднання друку на плівці і аплікації тексту.
Брендування авто під меблі
Меблевий салон
  • Кузов вантажного авто ідеально заклеювати широкоформатним друком.
Брендування задньої частини автомобіля
Багажник автомобіля
  • Комбінована реклама, на вікні плівка з перфорацією, решта вініл ri jet.
Брендування мопеда
Брендування мопеда
  • Оформлення мопеда для служби доставки їжі і піци.
Реклама на Opel Vivaro
Реклама на Opel Vivaro
  • Брендування автомобілів компанії по ремонту доріг та асфальтування.
Тент з печаткою на причіп
Тент з печаткою на причіп
  • Банерна тканина (тент) ПВХ 600 гр. на м. Друк УФ-чорнилами в два шари.
Реклама на Таврію
Реклама на Таврію
  • Нехитрий дизайн для ковбасного цеху.
Брендування Reno Trafic
Reno Trafic
  • Логотип, назва виду діяльності, картинка і контакти - все, що потрібно для гарної реклами на авто.

Поради дизайнера

  • Малювати дизайн необхідно поверх фотографії або ескізу автомобіля. Це дозволить, по-перше, відразу побачити, де краще розмістити той чи інший елемент, а також наперед оцінити кінцевий результат. Тобто, візуалізацію готової поклейки.
  • По-друге, ви заздалегідь можете бачити підводне каміння: нерівності, переходи, стики між дверима, логотипи автомобіля, бензобак, двірник та ін. Елементи, які при неправильному підході можуть з'явитися в найбільш неприємному місці (наприклад, на зображенні обличчя або логотипі).
  • Слід розуміти, який тип плівки ви плануєте використовувати, і уникати, наприклад, нерівностей і поглиблень. Особливо якщо у вас в проекті недорога мономірна плівка. Взагалі, заходячи на поглиблення та інші нерівності, треба враховувати, як це в підсумку позначиться на зображенні. Мається на увазі втрата читабельності й інші відхилення.
  • Уникайте дрібного і нечитабельного шрифту, картинок. Автомобіль - об'єкт, що рухається, внаслідок чого він знаходиться в полі зору недовго і до того ж в русі. Тому в клієнта буде мало часу на читання і запам'ятовування інформації. Так що мінімалізм в змісті й максималізм в розмірі.
Замовити брендування авто