При створенні дизайн-проекту майбутньої реклами. Дизайнери, як правило, орієнтуються на побажання замовника. Або на власний погляд, у тому разі, якщо клієнт не знає, що він хоче. І в першому і в другому випадку макет скластися по нікому внутрішнього бачення дизайнера чи замовника. Причому багато тонкощів і фішки не враховуватися і навіть призводять до грубих помилок.
Постараємося розібратися в деяких з них.
Розглянемо такий важливий елемент реклами, як довіра. Як за допомогою зображення завоювати довіру клієнта або ж навпаки зруйнувати його.
Фотографії у вивісках використовуються дуже часто і цьому є достатньо виправдань.
Але найголовніше емоційний посил зображення. А він повинен відповідати рекламного змісту проекту і його вимог. І точно не суперечити йому. Наприклад, наведемо зразки вивіски для фітнесу центру.
Обидва варіанти можуть виглядати дуже красиво, але перший викличе потрібну емоцію і бажання займатися, тому буде більш ефективним.
Чи, наприклад, таку невідповідність. Тест реклами: Шукаємо співробітників з серйозну компанію зі стажем від 10 років. А поруч фотографія студентів.... Невідповідність на обличчя.
Варто звернути увагу також на того, хто зображений на фотографії. Дуже часто для вивісок використовується зразки з фотобанків. Тобто в більшості випадків зображення європейців, американців, азіатів. Так вони можуть бути дуже привабливими, душевними, але менталітет не наш довіри немає. На внутрішньому психотическом рівні нам, наприклад, важче себе асоціювати з китайцем на рекламі.
Має значення і дрібні деталі, закриті пози, оточення, другорядні елементи. Головний принцип, фотографія повинна передавати правильну емоцію згідно рекламного посилання.
Люди не можуть знати все. У тому числі і співробітники рекламного агентства, зокрема дизайнер. Що загрожує грубими помилками.
Візьмемо за приклад такий зразок вивіски:
Квітковий магазин з продажу орхідей оформляють схизантусом або ірисами. Або клас занять пілатесом рекламують фотографією йога. Плакат день перемоги 9 травня з німецьким танком або морським піхотинцем. Чайний кущ скоєно не того сорту. Прикладів можна навести безліч.
І що найсумніше люди для кого призначена реклама в більшості випадків бачать помилку. І тут виходить, що реклама стає антирекламою, так як рекламує не той товар. Або, що ще гірше ставить під удар репутацію закладу. Адже мало довіри людям, які не обізнані у своїй сфері бізнесу.
Уникнути помилки можна з допомогою експерта в потрібному виді діяльності, яким за визначенням повинен бути власник бізнесу.